niedziela, 4 stycznia 2015

Prolog


Jigoku- Zatraceni.

Nie ma zbyt wiele czasu aby byś szczęśliwym, zacznijmy od teraz.


  Czym jest życie? W zasadzie nie istnieje ogólna definicja życia lub jego celu. Staramy się zrozumieć to monstrum; rozumując logicznie. Duchy, dusza, życie i śmierć - słowa powodujące wewnętrzne zamyślenie. Podobno gdzie życie tam i dusza, która według wielu religii nie umiera.
   Czym jest szczęście? Dla wielu to problem osobisty. Kierując się historią świata, który mnie otacza, mogę śmiało stwierdzić, że każdy odczuwa je inaczej. Jako przykład weźmy Greków walczących pod Troją. Czy oni baczyli na swe pragnienia? Byli to ludzie dumni i waleczni, ale czy szczęśliwi? To pytanie zadaję sobie także ja, honorowa i śmiało sięgająca po swoje.
   Kim jestem? Po co żyję? Jestem człowiekiem, chodzącą zlepką tkanek i kości. Stworzył mnie Bóg lub ktoś z dobrym poczuciem humoru. Dlaczego istnieję? Po to, aby pokazać światu prawdziwe szczęście.
   Jestem Sakura Haruno, mam osiemnaście lat, matkę, która śpi gdzieś na śmietniku obok kolejnego gacha, i ojca, podobno dobry człowiek... powiem wam, jak go poznam. Mieszkam w Tokio, slamsy koło hotelu "Harukaze" . Poznajcie mój mały Eden, wśród alkoholików, prostytutek i ćpunów.



Od Autorki: No to ruszamy ! ;) Dziękuję za pomoc Okeyli za cudowny szablon warto było czekać i Venetici Mai przeżyłaś poprawiając te moje błędy, przecinki i literówki..;D młaah :* Dziewczyny jesteście świetne! Polecam nawiązanie znajomości, rozmowy na Skypie i pisanie do późna (y) Kobitki są w dechę ;D!
  Jak wrażenia? Tęskniliście? :) Mam nadzieję, że chociaż troszkę. Grudzień mamy za sobą Święta, Sylwester i spotkania z Rodzinką (ja, takowych nie miałam). Nawet w grudniu nie obyło się bez afer na blog-sferze . Kolejna osoba skopiowała coś od innych bloggerek. Mamy nadzieję, że dostała nauczkę. ;) ! Chcę wszystkich poinformować; częstotliwość wpisów jest mi nieznana, mam naukę, matury nikt za mnie nie napisze ;p Do zobaczenia kochani . :)


13 komentarzy:

  1. Lubię te klimaty. Lubię ogólnie czytać o alkoholikach, prostytutkach, ćpunach, itd. (a jak w grę wchodzą gangi, to już jestem w raju). Stąd też wiem na wstępie, że zostanę przy tym blogu na dłużej. ;)
    Prolog jest krótki, ale to przecież wprowadzenie, które ma nam co nieco nakreślić, więc się nie czepiam. Swoją drogą zapoznaliśmy się nieco z myśleniem Sakury - nakreśliłaś nam jej postać. Jestem ciekawa tego, co jej zafundujesz, także życzę ci mnóstwa weny na kolejne rozdziały. ^^
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie klimaty ;D ! wiem, że ty lubisz takie klimaty jak i opisywanie rodzin patologicznych taki fetysz i fobia w jednym ;D A no rozdział 1 jest dłuższy ;D Dziękuję, przyda się ;D
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. No po prostu, blondynki z nas Polly, nie ma co ukrywać :D Aż mi się śmiać chce :D Taki numer wykręcić :D jeszcze pomyślą, że sprawdzać nie umiem, hahaha :D

    Co do notki to tak, krótko, zwięźle i na temat :D Prolog wcale nie musi być długi :D Czasami chodzi właśnie o to, żeby kilkoma trafnymi zdaniami zachęcić innych do czytania :D Wciągające :D Czekamy na pierwszy rozdział! :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowe blondynki xd Oddaj mi żelki zła kobieto ;D Bo dodam rozdział składający się z 5 stron ;D !
      :*

      Usuń
  3. Fajnie zaczynająca się historia. Kupiłaś mnie na całego, ponieważ to są moje klimaty sama piszę podobne opowiadania więc fajnie ,że trafiłam też na takie cudne opo. Mam jednak nadzieję ,że zamierzasz je dokończyć a nie zostawić w połowie jak większość autorów. Z niecierpliwością czekam ma pierwszy rozdział. Gorąco pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokończę, bez obaw :) Miło mi to słyszeć/ czytać ;)
      Dziękuję, pozdrawiam ;)!

      Usuń
  4. Zapowiada się ciekawie :) nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :) pozdrawiam cieplutko i życzę dużo weny i wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo :D
    Wpadłam! Dzięki za zaproszenie! Jak na razie wizytę uznaję za udaną. Szata graficzna - mistrzostwo. Aż przed oczami miga mi jedna z piosenek Eweliny Lisowskiej - jedyna, którą lubię i którą słucham. ;)
    Cytaty przy bohaterach. Kolorki. Rozejrzałam się wokół siebie tutaj, zapowiedź poszukiwania ojca... No cóż, nie powiem, inspirujący temat, sama mam na koncie opowiadanie o takim temacie - dlatego sądzę, że zostanę. :D Niestety, jak już Miku wie i teraz ty też będziesz wiedziała, lubię masochistyczne historie, sadomaso też jest dobre, dysfunkcyjne relacje międzyludzkie to coś, o czym mogę czytać godzinami. :)
    Prolog krótki, zawiły, mieszający w głowie i dający do myślenia. Mnóstwo pytań bez odpowiedzi z fajną zachętą. Bomba <3
    Jak się uda, to machniemy dzisiaj Pierwszy Krok :D
    (Ciekawe są te kroki! :D)
    Weny twórczej! Na nowe Kroczki!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Rosa - chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Witam :D ! Wiem mi się tu też podoba, tak niebiesko <3 Cieszy mnie ten fakt <3 ! Taka zawiła historia ;D !
      Powodzenia :D !
      Również pozdrawiam i dziękuję :3
      Polly-chan ~

      Usuń

LAYOUT BY OKEYLA